Τα cookies είναι σημαντικά για την εύρυθμη λειτουργία του www.edathess.gr και για τη βελτίωση της online εμπειρία σας.

Αποκτώντας πρόσβαση στο www.edathess.gr αποδέχεστε και την χρήση των cookies.

Εξυπηρέτηση πελατών

ΜΕΝΟΥ

Με ποιον τρόπο μπορώ να επικοινωνήσω με την ΕΔΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ -ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ;

Μου μυρίζει αέριο; Τι πρέπει να κάνω:

Ποια είναι η διαδικασία για να συνδεθείτε με το δίκτυο φυσικού αερίου;

Ποιό είναι το τηλέφωνο που πρέπει να καλέσω σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης;

Πόσο γρήγορα γίνεται η σύνδεση με το δίκτυο φυσικού αερίου;

Πόσο γρήγορα θα έρθει ο ειδικός στο σπίτι μου από τη στιγμή που θα καλέσω στο Κέντρο Ελέγχου Άμεσης Επέμβασης;

Πώς λειτουργεί η Υπηρεσία Άμεσης Επέμβασης;

Πώς μπορώ να υποβάλλω ένα παράπονο στην ΕΔΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ-ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ Α.Ε;

Σε ποιες ενέργειες θα πρέπει να προβεί ο πελάτης αν επιθυμεί αλλαγή του τεχνικού διαγράμματος πριν την ολοκλήρωση του έργου από πλευράς ΕΔΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ-ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ Α.Ε ή μετά από την ολοκλήρωση αυτής.

Τι γίνεται σε περίπτωση που διαπιστωθεί παραβίαση του μετρητή ή του ρυθμιστή ή γενικότερα επέμβαση στην παροχετευτική και μετρητική διάταξη;

Τι γίνεται σε περίπτωση που διαπιστώσω ή υποπτεύομαι ότι ο μετρητής μου δε μετράει σωστά;

Τι γίνεται σε περίπτωση που διαφωνώ με την ένδειξη του μετρητή;